Geïntegreerde aanpak voor de verhoging van klanttevredenheid en omzet.

Wij bereiken successen voor acquisitie en klantwaarde-optimalisatie door middel van een interdisciplinaire aanpak.

  • klantsegmentering
  • predictive analytics
  • KPI dashboards
  • communicatie

Analytics

Customer value measurement and (campaign) analysis

Concept design

Concepts for customer acquisition and lead management

Consulting

CRM and customer value consultancy

Technology

Systems and interfaces for customer value management

Marketing en verkoopanalyse.

Met de analyse-oplossingen van DATALOGUE wordt de investering van de onderneming het beste ingezet; bij acquisitie en customer value management voor bestaande klanten. Wij zijn specialisten op het gebied van zowel representatieve metingen als complexe, statistische analyses. Dit doen wij op het gebied van:

  • customer lifecycle management
  • klantwaardemeting
  • (slimme) doelgroep segmentering
  • succesmeting en benchmarking
  • analytische campagne optimalisatie
  • analytical decision management
  • KPI framework en dashboards
Unser Arbeitsumfeld der Niederlassung in Hamburg

Succesvolle klantinteractie door effectiviteitsmeting.

Bij het vertalen van inzichten die voortvloeien uit analyses naar effectieve communicatie verrichten wij in iedere fase van de customer journey een analyse:

  • klantacquisitie - lead kwalificatie, salesstrategie en -segmentatie
  • welkomstprogramma's - klanten leren kennen
  • klanttevredenheid en loyaliteit behouden
  • goed afscheid nemen

En over alle kanalen:

  • offline directe marketing
  • online direct marketing - SEO/SEA, SEM, etc.
  • e-mail
  • callcenter
  • apps
  • social media
  • affiliate marketing

Een doelgericht advies

Hierbij ervaart de klant relevanter contact en het bedrijf een hoger rendement. DATALOGUE biedt een aantal standaardpakketten.

Ontwerp klantcontactconcepten en CRM
Change management - klantgerichte processen ter verhoging van klantwaarde
Customer Value Check® - Klantbestandsanalyse met klantwaardemeting
Privacy scan en advies voor bescherming persoonsgegevens
KPI framework en reporting

Van big data naar smart data

Wij ontwerpen, implementeren en optimaliseren data- en systeemarchitectuur. Naast de implementatie en optimalisatie van systemen bij onze klanten bieden wij de mogelijkheid tot inzet van ons eigen cloud-product: DATALOGUE Suite®.

Wij ondersteunen onze klanten bij:

  • warehousing
  • closed loop-systeemarchitectuur
  • Customer Value Management data-architectuur
  • gespecialiseerde systemen en modules voor datamining, multichannel campagnemanagement, decisioning en marketing resource management tools