BIJ DATALOgue HEEFT DE TOEKOMST EEN VERLEDEN.

De continu groeiende behoefte van bedrijven om de effectiviteit en efficiëntie van marketing en sales te verbeteren op basis data, leidde in 2012 tot de oprichting van DATALOGUE.

Andreas Hannemann en Peter-Joachim Fiegel, de twee oprichters van DATALOGUE, wilden geen louter leverancier zijn, maar wilden het hele spectrum van data-driven marketing- en sales oplossingen in kaart brengen.

Ze gebruikten hun jarenlange ervaring bij gevestigde dienstverlenende bedrijven en grote, nationale en internationale CRM-bureaus om met DATALOGUE een uniek aanbod op de markt te zetten.

Om deze reden is de teamstructuur vanaf het begin zodanig ontworpen dat verschillende experts binnen het vakgebied een perfecte eenheid vormen op het gebied van datagestuurde klantwaardemaximalisatie.

Ons team brengt experts van grote merkbedrijven, creatieve bureaus, strategisch georiënteerde adviesbureaus, gespecialiseerde analysebedrijven en bekende digitale bedrijven samen. We begrijpen onze klanten omdat we hun taal spreken, we kennen hun uitdagingen en weten wat er speelt binnen hun markten uit eigen ervaring.

We hebben altijd het gemeenschappelijke doel voor ogen: meer succes in marketing & sales voor onze klanten door inzichten uit data.

TEAMSPIRIT. DRIVEN BY DATA INTELLIGENCE.

iedereen heeft zijn eigen taak. gezamelijk hebben we 1 doel.

Pepijn Born, Managing Partner

'Technologie is enkel zo goed als de mensen die het benutten. Wij hebben de juiste combinatie hiervoor.

Marlo Flores, Consultant

Data processen kunnen altijd efficiënter gemaakt worden. DATALOGUE tilt dit naar een hoger niveau.

Jurriaan Born, Consultant

Door het integreren van data creëren we een completer beeld van de klant waarmee we daadwerkelijk waarde toevoegen.