Ons track-record: Succesvolle klanten.

We weten wat er te weten valt als het gaat om klant tevredenheid; voor onze klanten en hun klanten. Veel bekende bedrijven profiteren al van de samenwerking met DATALOGUE.

Telecommunicatie

Onze services zorgen simpelweg voor een stijgende omzet. Dit doen we bij zowel prepaid als contractaanbieders. Wij leveren een compleet communicatiepakket die speciaal is vormgegeven voor deze sector. Van het hosten van de marketing database en het uitwerken van strategieën tot het selecteren van de doelgroep.

Onze analisten zorgen voor doelgroepselectie en -optimalisatie van alle marketingactiviteiten. Onze communicatiedeskundigen adviseren u bij de realisering.

The view of the Hamburg TV Tower

Door de integratie van alle contactkanalen garanderen wij doorlopende optimalisatie van resultaten.

Klaar voor meer en meetbaar rendement?

Financiële sector

Wij helpen grote ondernemingen uit de financiële sector om hun projectbeheer te optimaliseren. Daartoe behoort de identificatie van advies- en productbehoeften bij bestaande klanten.

De informatie die hiervoor wordt vergaard bepaalt mede de strategische oriëntatie van verkoop en marketing en garandeert een opbrengststijging op lange termijn.

Wij helpen bij:
  • ontwerpen van technische processen en interfaces
  • op de verbruikers gericht gebruik van informatie conform gegevensbescherming
  • productaffiniteitsanalyse
  • analytisch contactmanagement
  • beheer van multichannelcampagnes
Hamburg’s skyline: Investments in the future

Naast de uitvoering van projecten ter plaatse verzorgen wij ook de complete begeleiding op het gebied van dialogue marketing. Wij zijn bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de inrichting van de bedrijfswebsite, klantenacquisitie via SEM/ SEO evenals de cross- en up-sellingmaatregelen voor bestaande klanten bij een toonaangevende Duitse kredietinstelling.

Klaar voor meer en meetbaar rendement?

Energiesector

Wij begeleiden diverse ondernemingen in de energiesector. Denk hierbij aan kanaaloverstijgende werving van nieuwe klanten. Daartoe behoren bijvoorbeeld outbound calls op basis van geldige opt-in gegevens en leadkwalificatie om relevanter contact te genereren.

KPI-gebaseerde reporting en het gebruik van productaffiniteitsgegevens zorgen bij onze klanten voor een duidelijke toename van de efficiëntie binnen het acquisitiekanaal.

Bovendien garandeert onze ervaring zowel binnen B2C als binnen B2B dat volledig wordt voldaan aan de complexe eisen van klanten.

Klaar voor meer en meetbaar rendement?

Sustainable energy industry: sailing to success with the wind